Předně. Na samém počátku Vás seznámíme, naše potenciální klienty, na osobní schůzce se vším, co by bylo vhodné v přípravě prodeje Vaší nemovitosti konkrétně realizovat. Je-li např. nemovitost vhodná k rekonstrukci, pak je rozsah adekvátně jiný.
Po schůzce víte, co je možné realizovat z naší nabídky služeb, v jakém rozsahu a termínech. Kolik by to mohlo stát a jaký by byl očekávaný přínos. A hlavně, co tyto naše služby udělají s prodejní cenou. Rekapitulujme si společně možnosti:
- Společně s Vámi upravíme citlivě interiér na focení a další vizualizaci (v případě že se v nemovitosti stále bydlí).
V případě již uvolněného interiéru pak třeba:
- Pomohli sbalit věci, zapůjčili přepravní stěhovací krabice, přívěs za auto.
- Vystěhovali či kompletně vyklidili nemovitost, odnesli nábytek, odvezli nevhodné, nepotřebné co již dosloužilo, máme stěhovací službu.
- Zajistili řemeslné práce: vyrovnali nerovné stěny, vymalovali, natřeli, opravili elektrospotřebiče… prostě vše, co by bylo třeba pro plnou funkčnost.
- Instalovali homestaging: lehký přenosný nábytek, závěsy, dekorace, květiny, lampičky, prosvětlili interiér.
- Uklidili, umyli potřebné, promazali, naleštili.
- Vizualizovali: nafotili, natočili video a zpracovali virtuální prohlídku.
- Sepsali všechny informace pro zájemce, zpracovali půdorys v 2D a 3D variantě.
- A nakonec dohodli postup prodeje a cenu k vaší spokojenosti.
Dále je to na nás. Víme, jak a komu Vaši nemovitost nabídnout. Umíme oslovit zájemce cestou našeho webu, realitních portálů i cestou sociálních sítí, kde se pohybuje stále více a více zájemců. Máme spolupracovníky a spřátelené realitky. Dlouhodobě si budujeme „seznam“ solventních zájemců.
Víme, jak oslovit Vaše teritoriální okolí, umíme upoutat názvem, plachtou i přehledným zpracováním informací. Díky poutavému názvu, zajímavému videu a správně specifikovanému okruhu uživatelů dosáhneme „virálního“ sdílení. Může se tak stát, že se kupec dozví o nemovitosti třeba od „své sestřenky, která viděla, jak video „lajknul“ její bývalý kolega z práce“.