CO OPRAVDU DĚLÁME PRO ÚSPĚŠNÝ PRODEJ VAŠÍ NEMOVITOSTI

Štěstí přeje připraveným

Je jasné, že chceme vaši nemovitost představit světu odpovědně a „v plné síle“.

Chceme se ve vašem zájmu podívat na Váš majetek zdravě a objektivně. Často se jedná o váš největší majetek. Chceme ho dobře poznat a sami zavnímat maximum hodnoty, kterou poskytuje a jaký může být jeho prodejní potenciál. Budeme k němu přeci hledat nového vlastníka a i ten by měl být spokojený. Ano stojí to nějaký čas, ale je to zodpovědné a kupující to ocení. A vy budete spokojeni.

1.

Příprava nemovistosti na prodej

Příprava nemovistosti na prodej

Způsob, jakým prezentujeme nemovitosti na prodej je naprosto klíčový. Příprava nemovitostí na prodej je velmi důležitou součástí dnešní prezentace nemovitosti. My se tím zabýváme u každé naší nabídky. Lidé chtějí vidět na fotografiích krásné, uklizené a čisté interiéry. To, jak nemovitost dokážeme odprezentovat, rozhoduje o tom, zda-li mají potenciální kupující zájem přijít na prohlídku…

Rozsah přípravy je dán situací, jestli je byt či dům ještě obýván. Dům většinou je, byt už tak často není. Pokud tedy např. v domě někdo bydlí, plně respektujeme jeho obyvatele a hledáme možnosti, jak nabízet nemovitost a ještě stále respektovat soukromí domácích. Je-li nemovitost prázdná, pak je radost ji upravit na přímo „kouzelnou proměnu“.

Homestaging zvýrazní funkčnost a nabídne využití bytu očima interiérového designéra. Ano, často vykouzlíme nové pojetí k překvapení i stávajících vlastníků.

Věřte nebo ne, PRVNÍ DOJEM je to nejdůležitější – čistota, vůně a to, jak se člověk v nemovitosti cítí. Máme vypozorované, že především čistota a vůně jsou velmi důležité aspekty pro ženy při rozhodování. A ženy také často bývají ty, které mají „poslední“ slovo při rozhodování o koupi.

Pokud v nemovitosti klienti bydlí, tak se společně dohodneme, co vše můžeme udělat proto, aby interiéry vypadaly co nejzajímavěji pro poptávající. Vždy je vše na schválení Vás, klientů, abyste si nemysleli, že Vám přeorganizujeme celý byt….:-)

Podívejte se na fotky a sami se přesvědčte, co je pro Vás srozumitelnější, kam byste raději vstoupili.

2.

Fotografie od profesionálního fotografa, fotky z dronu

Fotky od vytrénovaného profesionála mají úplně jiný rozměr a hodnotu. I byt v původním stavu může vypadat dobře. Ne není to klamání klienta, nebojte se, to my také neuznáváme, ale je to o tom, že fotografové dokáží vidět detaily a věci, které my třeba nevidíme. Je tomu tak především díky světlu a širokoúhlým objektivům, se kterými umí fotograf pracovat. Můžete si myslet, že to zvládnete sami „taky tak dobře“, ale opak je skutečností. A určitě víte, co je ponorková nemoc. Vy na interiér hledíte svým životem, roky v bytě prožitými. Ale ten, kdo se chce podívat jako kupující, se dívá budoucností.

100x říkat nebo jednou vidět. Když v dnešní uspěchané době hledají zájemci vhodnou nemovitost, tak právě fotografie rozhodují o tom, zda-li je nemovitost zaujme a jestli si detailně nabídku přečtou. A díky tomu půjdou na prohlídku.

Zájemci mají rádi i fotky okolí, pohledu z oken, vzdálenosti mezi domy, kam např. sahá polední sluníčko. Foto domů v sousedství. Foto např. parkoviště, příjezdu, blízkého dětského hřiště. Fotky hranic pozemků. A samozřejmě fotky z dronu jsou dnes velké plus.

 

3.

Videoprohlídka

Díky videoprohlídkám umíme zvednout představivost a tím pádem i reálný zájem lidí o danou nemovitost. Videa ukazují více požadovanou realitu. Mají velký dosah a využitelnost. Můžeme s nimi pracovat na sociálních sítích a díky tomu mít větší šanci prodat Vaši nemovitost za co nejvyšší cenu a co nejdříve.

Svět chce prostě video. Videoprohlídka tak přispívá k rychlejšímu a efektivnějšímu prodeji. Sami jsme překvapeni, kolik zájemců reaguje na video. 

Umíme video natočit společně s fotografováním, takže 2 mouchy jednou ranou a ještě stále v přijatelném čase pro Vás.

Pokud prodáváme dům, používáme i záběry z dronu, aby si zájemci dokázali lépe představit polohu nemovitosti, sousedy, zeleň, příjezdovou cestu, parkování, prosluněné území, vzrostlé stromy, no prostě celé okolí. Takovéto záběry jsou opravdu ceněny.

Ve videu vypíchneme výhody nemovitosti a co jsou dle nás nejzajímavěji informace pro potenciální kupce. Vysvětlujeme, pro koho je nemovitost vhodná, jaký je její stav a co se nachází v nejbližším okolí (např. rodiče vždy zajímá, zda je v okolí škola, školka, dětský lékař apod.). Ve videu říkáme takové informace, které mohou pomoci zájemci se rozhodnout a také, které by zapadly v psané formě.

 

4.

2D půdorys s kótami a 3D půdorysy

Někomu stačí fotky, pro druhé je podstatné, jestli se jim do bytu vejdou např. postele pro tři děti či piáno. Takže důležitá je srozumitelná dispozice a orientace v prostoru, kterým směrem jsou okna a co je a není průchozí. Na místě jsou i přesné rozměry. Proto jsou pro nás naprostým standardem u každé prodávané i pronajímané nemovitosti „2D a 3D“ půdorysy.

V běžné inzerci půdorysy schází u většiny inzerátů. Z našich zkušeností víme, že klienti nejsou schopni z fotek rozpoznat průchodnost místností a jestli jim např. nemovitost dispozičně vyhovuje pro jejich rodinnou situaci a třeba počet osob v domácnosti. Pak se zbytečně vzájemně okrádáme o čas. Přijdou do nemovitosti a ihned zjistí, že byt jim nevyhovuje.

S námi klienti přesně vědí rozměry jednotlivých místností. A i díky půdorysům přicházíme na prohlídku pouze s lidmi, kteří jsou o dispozici nemovitosti maximálně informovaní a mají i představu, kde by třeba mohl být dětský pokoj a kde pracovna. Nestane se nám, že někdo odejde po dvou minutách, protože si neuvědomil, že ten pokoj je průchozí a nedá se to změnit.

 

5.

Virtuální prohlídka (3D sken nemovitosti)

Ano jdeme s dobou. 3D sken je moderní animovaná technologie pro virtuální prohlídky. K čemu je to dobré? Přestaňte teď být na chvilku prodávající a vciťte do „vašeho zájemce o koupi“.

Již dlouho nemůžete najít svůj vysněný dům. Jste pracovně vytížený a nazlobený z nedostatečně poskytovaných informací ve veřejných inzerátech. Na několika prohlídkách jste byli zklamáni. Na informaci od nás vás něco zaujme a máte zájem se více seznámit. A my vám nabízíme: „Račte vstoupit“. A pak si procházíte interiérem pomyslně sami kudy chcete, jak chcete, jak dlouho chcete. Vracíte se a jdete různými směry. Sami jste režiséry své prohlídky, sken vám jen nabízí, kam můžete vstoupit. Nikoho nezdržujete. Můžete se projít jako návštěva. Máte detailní přehled. 

Procházíte se a přemýšlíte si, jak se v tom cítíte a jestli vám vyhovuje. Co chcete více?

Přemýšlíte si „po svém“ a když pak přijde na prohlídku, máte informační a prožitkový náskok. „Jdete na jistotu". A nebo se ujistíte, že to není to, co sháníte a hledáte dál. Získali jsme Vás…? Podívejte se na takové virtuální prohlídky, které zpracováváme pro klienty, kterým pordáváme nemovitosti. 

 

6.

Standardní realitní inzerce

Každou nemovitost inzerujeme na našich webových stránkách, ale naprostou samozřejmostí je pro nás i propagace vaší nemovitosti na veřejných realitních portálech. Propisujeme je na všechny významnější z hlediska sledovanosti veřejností.

Pokud je to vhodné, používáme i plachty (čím více lidí ví o tom, že se Vaše nemovitost prodává, tím je větší pravděpodobnost, že se prodá za co nejlepší cenu).

V menších obcích využíváme místních inzertních deníků, letáčků apod. A samozřejmě inzerce se 100 % kvalitními fotografiemi a půdorysy.

 

7.

Nadstavbové prezentace

Umíme zpracovat samostatný web, či specifické foto a video prezentace v kombinaci s psaným a mluveným textem. Nečekáme kdo se zrovna podívá na realitní inzerci. Jdeme kupujícím naší nabídkou vstříc.

Momentálně se dostáváme do doby, ve které už nefunguje „vyvěsit“ inzerci pouze na inzertní servery. Je potřeba speciální podpora. Cílený marketing a reklama mají svou velkou sílu. Pracujeme tak, aby se o nemovitosti dozvěděli přesně ti lidé, kteří by mohli kupovat.

Spolupracujeme s marketingovou společností, se kterou na míru připravujeme propagaci vytipovaných nemovitosti formou různých (i placených) kampaní, jako lze realizovat na Facebooku, Instagramu, nebo LinkedInu a dále PPC kampaně na Google a Seznamu. Známe data o prodeji v českém prostředí a máme 12 let zkušeností. Využíváme odborníky.

Orientujeme se v novinkách a víme, co funguje.

 

Závěrem

Předně. Na samém počátku vás seznámíme – naše potenciální klienty na osobní schůzce – se vším, co by bylo vhodné v přípravě prodeje vaší nemovitosti konkrétně realizovat. Není to tak, že „slepě všechno“ o čem tu píšeme. Je-li např. nemovitost vhodná k rekonstrukci, pak je rozsah adekvátně jiný.

Takže po schůzce víte, co se nabízí z našeho následujícího přehledu služeb, v jakém rozsahu a termínech. Kolik by to mohlo stát a jaký by byl očekávaný přínos. A hlavně, co tyto naše služby udělají s prodejní cenou. Rekapitulujme společně možnosti:

  • Společně s Vámi upravíme citlivě interiér na focení a další vizualizaci (v případě že se v nemovitosti stále bydlí).

V případě již uvolněného interiéru pak třeba:

  • Pomohli sbalit věci, zapůjčili přepravní stěhovací krabice, přívěs za auto
  • Vystěhovali či kompletně vyklidili nemovitost, odnesli nábytek, odvezli nevhodné a nepotřebné co dosloužili, máme stěhovací službu
  • Zajistili řemeslné práce: vyrovnali nerovné stěny, vymalovali, natřeli, opravili elektrospotřebiče… prostě, vše co bylo třeba pro plnou funkčnost
  • Instalovali homestaging: lehký přenosný nábytek, závěsy, dekorace, květiny, lampičky, prosvětlili interiér
  • Uklidili, umyli potřebné, promazali, naleštili
  • Vizualizovali: nafotili, natočili video a zpracovali virtuální prohlídku
  • Sepsali všechny informace pro zájemce, zpracovali půdorys v 2D a 3D variantě
  • A nakonec dohodli postup prodeje a cenu k vaší spokojenosti.

 

Dále je to na nás. Víme, jak a komu vaši nemovitost nabídnout. Umíme oslovit zájemce cestou našeho webu, realitních portálů i cestou sociálních sítí, kde se pohybuje stále více a více zájemců. Máme spolupracovníky a spřátelené realitky. Dlouhodobě si budujeme „seznam“ solventních zájemců.

Víme, jak oslovit vaše teritoriální okolí, umíme upoutat názvem, plachtou i přehledným zpracováním informací. Díky poutavému názvu, zajímavému videu a správně specifikovanému okruhu uživatelů dosáhneme „virálního“ sdílení. Může se tak stát, že se kupec dozví o nemovitosti třeba od „své sestřenky, která viděla, jak video „lajknul“ její bývalý kolega z práce“.

Připravili jsme vše, co je potřeba pro maximálně vynikající prezentaci Vaší nemovitosti a můžeme se pustit do práce.

Jsme tu pro Vás.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informacíSouhlasím