Jak připravujeme nemovitost na prodej

V tomto článku bychom vám rádi přiblížili, jak pracujeme a co vše rádi uděláme pro kvalitní přípravu vaší nemovitosti na prodej.

Naším cílem je vaší nemovitost představit světu odpovědně a „v plné síle“.

Chceme se ve vašem zájmu podívat na Váš majetek zdravě a objektivně. Profesionální příprava nemovitosti na prodej je u nás standard. Víme, co a proč to děláme. Lokalitu nezměníme, ale umýt okna, opravit potřebné a pěkně nafotit, poskytnout půdorys a informace, to je už povinné. A nejen to. Stačí často pár věcí a dějí se změny.

Čím bude prezentace nemovitosti přitažlivější, tím více se vynoří zájemců o prohlídku. Netřeba nalhávat zájemcům, nelze zatajovat podstatné. Každý má jiné potřeby a jednomu vadí, činí druhého nadšeným. Takže důstojně a objektivně představíme hodnoty nemovitosti ve vyváženosti ceny. Zajistíme zájemce a vy si vyberete toho nejvhodnějšího. Sehnat tři bručouny, co stlačí cenu dolů, to není nic těžkého. Zprostředkovat seriózní, solventní a čitelné kupce s potvrzeným zájmem a to v dobrém počtu pro váš výběr, to má své zákonitosti.

Rozsah přípravy je dán situací, jestli je byt či dům ještě obýván. Dům většinou je, byt už tak často není. Pokud tedy např. v domě někdo bydlí, plně respektujeme jeho obyvatele a hledáme možnosti, jak nabízet nemovitost a ještě stále respektovat soukromí domácích. Je-li nemovitost prázdná, pak je radost ji upravit na přímo „kouzelnou proměnu“.

Ano, často vykouzlíme nové pojetí k překvapení i stávajících vlastníků.

Je-li nemovitost již volná, pak se dá udělat mnohem více než jen uklidit a přemístit „soukromé věci“ pro objektivní pohledné nafocení.

Je-li třeba pak nemovitost vyklidíme, vystěhujeme zbytečné věci, vyspravíme stěny, vymalujeme, natřeme, opravíme a zajistíme plnou funkčnost. Je-li např interiér čistý, nepřeplácaný a dům či byt udržovaný, pak voní i na fotkách.

Pokud je nemovitost určena k rekonstrukci, pak tomu plně její prezentaci přizpůsobíme. Vaše finanční prostředky ušetříme, ale jasně upozorníme na možnosti rekonstrukce.

Věřte nebo ne, PRVNÍ DOJEM je důležitý – vstupní prostor, čistota, vůně a to, jak se člověk v nemovitosti cítí. Máme vypozorované, že především čistota a vůně jsou velmi důležité aspekty pro ženy při rozhodování. A ženy také často bývají ty, které mají „poslední“ slovo při rozhodování o koupi. Koupelna je symbolem čistoty. To není sklad toho, co se nikam nevešlo.

Pokud v nemovitosti klienti bydlí, tak se společně dohodneme, co vše můžeme udělat proto, aby měly interiéry svou vypovídající hodnotu i pro zájemce.  Vždy je vše na schválení Vás, klientů, abyste si nemysleli, že Vám přeorganizujeme na půl roku celý byt.

 

Markéta Vašatová
30. říjen 2020

K tématu vám ochotně sdělí více informací Bc. Markéta Vašatová

Markéta Vašatová
Odesláním tohoto formuláře dáváte souhlas se zpracováním vašich osobních údajů.
Neplatný vstupNeplatný email{captcha:validation}Neplatný vstup

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informacíSouhlasím